Yorum: Odd ve Ayaz Devleri'ne ben de katılmak istiyorum!

8.27.2013

Neil Gaiman'ın hayal gücünün uçsuz bucaksız olduğuna inanıyorum. İşinin bunu bizlerle paylaşmak olmasından dolayı da nasıl mutluyum, anlatamam!


Odd ve Ayaz Devleri'ni, The Ocean at the End of the Lane'den bayağı önce okumuştum. Ne zaman bir Neil kitabı okusam tepkim, "ulan Neil; yaptın yine yapacağını!" oluyor zaten. The Ocean at the End of the Lane'den aklıma kazınan cümle, "Yetişkinler, yolları takip eder, Çocuklar keşfe çıkar" idi. Şimdi düşündüm de, hakkaten doğru demiş Neil yahu! Odd da keşfe çıkan, dünya tatlısı bir velet. Öyle başka veletlerle de değil, tanrılarla birlikte keşfe çıkıyor... Nors mitolojisinden tanrılarla hem de!

Çocuk kitapları daha çok ağlatıyor sanırım beni. Bunda öyle böğüre böğüre ağlamadım çok şükür ama gözlerimin yaşardığı çok yer oldu. Teşekkürler valla Neil ya, iyi ki varsın! Buradan da Neil'ın kitaptan bir bölümü okuyuşunu dinleyebilirsiniz. Anlamasanız da dinleyin, hissedin!

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.