Beyin haritası

8.26.2013

Bir This Is Not A Book macerası daha... Bu sefer bir harita çizmek gerekiyordu....


"Bu bir harita. Günlük hayatınızdaki herhangi bir durumun haritasını oluşturun. Örnekler: masanız, okula yürüyüşünüz, yemek masanız, eliniz."

Ben beynimin haritasını yaptım. İngilizce yaptığım için her bölüme bir numara verdim, Türkçesi aşağıda...
1. Buradan girin. Siyah yolu takip edin.
2. Onlar gibi değilim
3. Ama öyleymiş gibi yapabilirim
4. KARNIM AÇ
5. Bunun anlamı ne? Onun anlamı ne? Ne?
6. FATURALAR
7. Egzersiz mi yapsam? HAYIR!
8. Uuuuuuu unicorn'lar!
9. KİTAPLAR
10. Bir peri olabilirdim
11. Ne zaman eve gidip kitap okuyabilir ve uyuyabilirim?
12. Hiçbir zaman gökkuşağı sıçabilecek miyim? (Terbiyesiz oldu biraz ama nasıl çevireyim bilemedim)
13. LA LA LA LA YER
14. AİLE <3 ARKADAŞLAR <3 HİKAYELER <3 DAHA FAZLA KİTAP <3 YAZI YAZMA <3
15. Sanırım takip ediliyorum
16. Boş zaman

Maceraların tamamı burada.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.