Boğulmak isteyen erkekler...

10.11.2012

Öyküleri oldum olası sevmişimdir. Bunun sorumlusunun Edgar Allan Poe olduğunu düşünüyorum, ama nereden başladığı değil, halen sürüyor olması önemli, değil mi? Men Who Wish To Drown (Suda Boğulmak İsteyen Erkekler) da şimdiye kadar okuduğum en büyüleyici öykülerden biriydi.


Zaten tanıtımında "deniz kızı" geçen bir öyküyü okumamak mümkün mü? Bu öykü de tam buradan yakaladı beni. Hikaye, 1872 yılında ABD'nin 'Yeni İngiltere' bölgesinde gerçek bir deniz kızıyla tanışmış olan amcanın torununa yazdığı mektup aslında. Zaten kısa olduğu için ayrıntılara girmeyeceğim ancak "Sonra n'oldu yaaaa?' diye mızmızlamanızı sağlayacağından emin olabilirsiniz. Hikayeyi buradan okuyabilirsiniz (İngilizce); dediğim gibi şıp diye okunuyor zaten.

Benim gibi daha fazlasını isteyecek olanlara da iyi haberlerim var. Yazar Elizabeth Fama'nın aynı konulu kitabı, Monstrous Beauty! Şimdiden attım Kindle'a, inşallah kısa zamanda okuyacağım. Ve umarım bu da öykü kadar büyülüdür.


No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.