Yorum: Bensiz takılmayın yahu!

10.08.2013

Mindy Kaling'i The Office dizisinden, No Strings Attached ve The Five-Year Engagement filmlerinde canlandırdığı, komik yan karakterlerden tanıyordum. Yakın zamanda dizi The Mindy Project'i izlemeye başladım. Baktım kahkah gülüyorum, kitabını da okuyayım dedim. İyi ki okumuşum!

Kaling, lise yıllarından bugünlere kadar nasıl geldiğini anlatıyor kitapta. Utanç verici, kendini dalga konusu yapacak olayları atlamadan hem de. Okumaya başladığınız anda sanki Mindy kırk yıllık kankanızmış, karşılıklı muhabbet ediyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz. Bazı bölümler kahkah güldürürken, bazı bölümler de ciddi konulara değiniyor. Ve Kaling, bunlar arasında o kadar hızlı gidip geliyor ki, hiç ama hiç sıkılmıyorsunuz.

Özellikle kadınlar ve Hollywood'un güzellik anlayışıyla ilgili tespitleri çok hoşuma gitti. Kendisi halen sıfır beden mankenleri baz alan güzellik standartlarına uymuyor. Geçmişte de çok çekmiş bundan; fotoğraf çekimlerine sadece örnek bedenler getirildiği için mesela, yaratıcılığını kullanarak bir şeyler uydurmak zorunda kalmış. Bu tavırları bana biraz Barbra Streisand'i hatırlattı: ona da zamanında burnunu ve dişlerini düzelttirmesi gerektiğini söylemişler ama Barbra "hayatta olmaz!" demiş. İyi ki de demiş çünkü gençliğinde cidden güzel bir kadınmış. Halen de öyle, onun üstüne çok da sevimli kendisi.

Okumak için eğlenceli bir şeyler arıyorsanız, bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum. Komedi dizisi sevenler de The Mindy Project'i seveceklerdir bence. 


No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.