Kitap kurdu TV karakterleri...

10.07.2013

Huffington Post, kitap kurdu TV karakterlerine yer vermiş. Bu listeyi yapmak önce benim aklıma gelmiş olsaydı, en başa Buffy the Vampire Slayer'dan Rupert Giles'ı koyardım...

İkinci sırayı, adada "Are You There, God? It's Me, Margaret"ı bile okumuş olan Sawyer'a verirdim...

Scooby Doo'daki Velma da yalnızca kitap kurtluğuyla değil, toplumun "güzel" tanımına uymayan, cool bir kız olmasıyla da ayrı yere sahiptir bende.

Rory Gilmore, özellikle annesiyle aynı anda konuşmaya başladığında kulaklarını kapatıp "YETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!" diye bağırasım geliyor çoğu zaman. Diziyi sevdiğim halde bölümleri peş peşe izlersem yoruluyorum onların jet gibi konuşması yüzünden. Ama Rory, özellikle klasiklerin çoğunu deviriyor dizi boyunca.

Son olarak Jax Teller'ı da sıkıştırıyorum buraya. Okuduğu kitap sayılabilen tek şey babasının geride bıraktığı günlük/kitap. Ama motosiklet çetesinde bir adamın oturup da yazı yazıyor olması benim çok hoşuma gitmişti. Eline versek kitabı çatır çatır okur valla.

"İyi saçmaladın Simaaay!" diye bıdı bıdı edenler varsa buyursunlar, buradan Huffington Post'un listesini incelesinler o zaman!

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.