Okuyarak direnmeye devam!

6.13.2013

Gezi Parkı’na kitap götürdüğümüz gün anladım ki 31 Mayıs’tan beri bir sayfa bile kitap okumamışım. Taksim’de olmadığım zamanlarda Halk TV, Twitter ve Facebook’a kitlenmiş haldeyim günlerdir. Açılışı, bu hafta sonu blog turunu yapacağımız Tutku Notaları ile yaptım. Pek bana göre değildi ancak şu zorlu zamanlarda çıtır-çerez gittiği ve sırf biraz okuyabildim diye kendimi çaresiz bir şekilde iyi hissetmemi sağladığı için şikâyet etmiyorum.

ÜKG’nin 11’inci blog turuyla buraları hareketlendirmeye başlayacağım Cumartesi günü. O zamana kadar sevgili Kitaplık Kedisi’nin kaleme aldığı, “oku bakalım, oku bakalım, bu yaz da oku bakalım!” başlıklı yazıya bir göz atın derim.


Direnmeye devam.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.