Anabo mu? O da ne?

1.30.2013

The Mephisto Covenant serisi hakkında benim kadar cahilseniz, bu kitap size ilaç gibi gelecek.



Mefisto'nun Öpücüğü elime geçtiğinde "ilkini okumadan olmaz" diyerek kitapçıya koştum. İlk kitap olan Mefisto'yu da, Mefisto'nun Öpücüğü'nü de kısa bir sürede peş peşe devirdim. Hemen hemen tüm türlerde iyi ve kötünün savaşına, hatta birbirlerine aşık olmalarına alışkınız aslında (bknz. Romeo ve Juliet) ama Havva'nın kızlarıyla şeytanın oğullarının aynı sayfalarda dolaşacağı aklımın ucundan geçmezdi.

Solda şahane kapağını gördüğünüz Mefisto, Havva'nın kızı, yani bir Anabo olan Sasha ile şeytanın oğlu, yani Mefisto olan Jax'in hikayesi. Haliyle ikinci kitapta da onların hikayesinin devam edeceğini sandım. Buna da biraz üzüldüm açıkçası çünkü "amaaaan, niye uzatıyorlar ki?" tribine girdim kendi çapımda. Yanılmışım. Yaşasın; yanılmışım!

Mefisto'nun Öpücüğü'nün ana kahramanları Mefisto kardeşlerden (evet, Jax'in kardeşi oluyor yani) Kyros (Key) ve Jordan isimli, ABD başkanının kızı olan kızımız. Jax ve Sasha çiftinden farklı olduğu kadar benzer de olan bu ikili Faegen'in yarattığı büyülü dünyaya yepyeni bir soluk getirmiş. Karakterlerin yanı sıra olayların geçtiği mekanlara da hasta oldum. Özellikle Mefisto kardeşlerin yaşadığı dağ-- öyle bir yer gerçekten varsa lütfen bir tur mur düzenlesinler de gidelim!

İki kitap kafamda biraz çorba olduğu için olayların ayrıntılarına giremiyorum. Ancak aşk hikayelerinde aksiyon, gerilim ve gizem seviyorsanız, Mefisto kitapları tam size göre. Gerçi bence siz benim gibi yapmayın; yavaş yavaş, doya doya okuyun!








No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.