Kemikler Şehri'nin filmine hazır mıyız?

9.13.2012

Cassandra Clare'in kaleme aldığı Ölümcül Oyuncaklar serisinde ana karakterleri kimlerin oynayacağı belli oldu artık. Yukarıdaki resimde soldan sağa Simon, Jace, Clary, Alec ve Isabelle'i görüyorsunuz.

Bu hafta Zimlicious Blog'da Ölümcül Oyuncaklar haftasıymış gibi oldu ama n'apayım; bir sardım mı duramıyorum. İsimler tek tek açıklanırken 'amaaaaaaaaaaaaan!' diyordum ama hepsi biraraya gelince olmuş gibi geldi. Kafamdakiyle uyuşuyorlar mı derseniz, tabii ki hayır. Ama o asla mümkün değil zaten. 

Bir kitabın filminin herkesi mutlu etmesi de mümkün değil. Yapabileceklerinin en iyisini yapmışlar gibi geliyor bana. Özellikle eskiden beri hastası olduğum Jonathan Rhys-Meyers'in Valentine Morgenstern'i oynayacak olması çok hoşuma gitti. Kötü adam rolüne iyi gider kendisi.

Filmin ABD'de çıkış tarihi 23 Ağustos 2013. Ölümcül Oyuncaklar Türkiye'de de çok popüler bir seri olduğu için çok beklememiz gerekeceğini sanmıyorum. Filmin IMDB sayfasını buradan ziyaret edebilirsiniz. Aynı zamanda yazar da kendi Facebook sayfasında haberleri paylaşıyor. Bu çıkınca ben kesin ilk gün gider, pek çok sefer olduğu gibi liseli öğrencilerin arasında kart bir kız olarak utansam mı, kendimi 'cool' mu sansam bilemeden izlerim.


No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.