Yordun beni Borges...

6.22.2012

Kitap kulübümün Haziran ayı seçimiydi Borges'in Ficciones'i. Anlaşamadım Borges'le; olmadı, olamadı. İş güç arasında okuduğumdan kafamı mı veremedim, nedendir bilmiyorum ama olmadı işte. GoodReads'de aldığı yorumları incelediğim zaman bir şeyler kaçırdım gibi hissettim. Ama ileride de geri dönüp tekrar deneyeceğimi sanmıyorum şu an.

Aranızda var mı Borges hayranları? İlk kitap için yanlış bir seçim mi olmuş Ficciones? 'Aaaa bunu okusan utanırsın yordu beni dediğine!' dediğiniz kitabı var mı?

4 comments:

  1. Ben de yıllar önce okudum bunu, sözlerini anlamadığın bir şarkının kafiyelerini beğenmek gibiydi benim için. Hikayeleri tam olarak anlayamadım ama bazen çok hoşuma gitti bazen sıkıldım. Herhalde sorun bende diyerek Kum Kitabı'nı da okudum; sonuç değişmedi. Galiba modern sanat gibi bir şey, bir rehber açıklarsa tam olarak anlayabiliriz :)

    ReplyDelete
  2. Ne kulübü bu
    beni de alsanıza aranıza
    ben de okurum
    ben de nişantaşı çocuuuyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.