Kitaplardan esinlenerek yapılmış binalar

5.09.2012

Flavorwire, kitaplardan esinlenerek yapılan 10 binaya yer verdiği bir liste oluşturmuş. Listede Orhan Pamuk'un 'Masumiyet Müzesi' de yer alıyor. Benim sevmeyi başaramadığım bir yazar ama hayranları için heyecanlı bir deneyim olacağını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla kitapla birlikte müze bileti de geliyor. İlgilenenlere duyurulur! 


Benim en beğendiklerim:

Yeni Zelanda'daki 'Hobbit Motel'

William Hauff'un 'Lichenstein' isimli romanından esinlenerek yapılan bina...
Yüksek korkuma rağmen yaşarım ben burada!

Lewis Carroll'un 'Alice Harikalar Diyarında' kitabından esinlenen 'Tavşan Evi'...
'Rabbit Hole'u hayatta bu şekilde hayal etmezdim ama değişik bir yorum olmuş.

Listenin tamamını buradan inceleyebilirsiniz.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.