J.R. Ward'un Türkçe'ye çevirilmeyen kitaplarından bir tane daha!

2.15.2012

Bu seriyi cidden niye halen Türkçe'ye çevirmiyorlar anlamıyorum. Baymadı mı insanlar gençlik kitapları okumaktan? Tamam, Alacakaranlık furyasına katılanlardanım ben de ama bir yerden sonra hepsi birbirinin aynısı gibi değil mi? Ben de mi sorun?

Lover Unleashed Türkçe'ye çevirildiği zaman pek çok Türk hayranı da olacağına emin olduğum Black Dagger Brotherhood serisinin 9'uncu kitabı. Böyle uzun süren her seride fasa fiso bir kitap oluyor. Bundan önce Butch adlı karakterin kitabı öyle gelmişti bana. Arada 4 şahana kitap olduktan sonra yine 'ehhh' diyeceğimiz bir kitabın olmasını doğal karşılamak lazım. Fakat ben baştan bunun da çok iyi olmasını beklediğim için hayal kırıklığına uğradım. Siz öyle yapmayın.

Black Dagger Brotherhood serisinde her kitap bir savaşçıyı konu alıyor. Bu kitabın değişik yanı ise ilk defa bir kadının hikayesinin anlatılmasıydı. Ama olmadı, olamadı. İkiz kardeşi savaşçılardan biri olmasına rağmen (Vishous isimli olan) Brotherhood'la bir türlü kaynaşamadı. O nedenle bu koca vampirlerin çocuklar gibi eğlendiği zamanlar başta olmak üzere serinin sevilen pek çok yanı bu kitapta yoktu.

Bence ilk kitaptan başlayın. Buna gelene kadar o kadar seveceksiniz ki, aynen benim gibi 'arada olur böyle şeyler' diyerek bir sonraki kitabı beklerken bulacaksınız kendisini. Bu arada 10'uncu kitap bu yıl Mart ayında çıkıyor!




No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.