Kitap kurtları Diane Keaton ve Woody Allen

11.18.2011

Geçen gün Hürriyet'in web sitesindeki 'Ünlülerin Çalışma Ortamları' başlıklı bir foto analize baktım. Hep tüm duvarları yerden duvara kadar kitaplarımla kaplı bir çalışma odası hayal ederim. Daha böyle bir odam yok tabii. Hatta şu anki durumumda biraz daha kitap alırsam yatak odam kitap odası olacak ve ben salonda yatmak zorunda kalacağım. Neyse... Konuya gelelim... Benim olmadığı için başkalarınınkilere bakıyor, iç çekerek yalanıyorum.

İlgimi çekmeyen bir sürü isim var foto analizde. Ancak çok sevdiğim Woody Allen ve Diane Keaton'ın kitap kurdu yanlarını gösteren çalışma odalarını görünce çok mutlu oldum. Paylaşıyorum...

Bu Diane Keaton'ınki:

Bu da Woody Allen'ın çalışma odası:

Diğerlerini de incelemek isteyenler buraya tıklayabilirler.

3 comments:

  1. ağzım sulanmış durumda an itibariyle :D

    http://www.wouterdebruycker.be/blog/2011/02/10/12-amazing-bookcases-and-shelves/

    Benim de bu linkteki harf şeklindeki kitaplıkta gözüm kaldı :D

    ReplyDelete
  2. Ay hepsi güzelmiş ya! Kitaplarımı dolapların üstüne dizmekten utanıyorum resmen.

    ReplyDelete
  3. Nigella Lawson'un kütüphanesi süpermiş:) sanırım 63. sayfada:)paylaşımın için teşekkürler

    ReplyDelete

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.