Kitapları kadar iyi olan filmler

10.03.2013

Ütopik Kızların Günlüğü olarak yakında Stephen King'in Doktor Uyku isimli kitabının turunu yapacağız. Shining'le olan bağlantısı beni çok heyecanlandırdı. Kızlarla laklaklarken ancak karanlık bir iş gününde yanabilecek kadar parlak bir ışık yandı ve şöyle düşündüm: bazı filmler kitapları kadar iyiler! Bu uyanışın geçerli olduğu bazı film ve kitapları paylaşayım dedim...


Tabii ki bununla başlamasak olmazdı. Stephen King'in The Shining kitabından uyarlanan, aynı isimli filmi. Yönetmen: Stanley Kubrick.

Amerikan Sapığı

Dövüş Kulübü

Yol

Struck by Lightning: The Carson Phillips Journal

Duyguların Rengi

Muhteşem Gatsby

Veronika Ölmek İstiyor

Filler İçin Su 
Bunda hatta kitabı sallayın, direkt filmi izleyin diyorum.


True Blood
Tamam, bu bir dizi ama listede yer vermeye değer. Sookie Stackhouse serisinin tamamını henüz okumadım ama okuduğum kadarıyla dizisi, kitaplarından çok daha iyi. 

Otomatik Portakal

Büyük Umutlar 
Leonardo DiCaprio'lu Romeo&Juliet gibi biraz daha modern bir bakış açısı isteyenler için.

Büyük Umutlar
Kitaba daha yakın bir film tercih edenler için.

Romeo ve Juliet

Defter

Trainspotting

Aklım Karıştı

Sophie'nin Seçimi

Fareler ve İnsanlar

Ve tabii ki Harry Potter filmleri...


Aklıma gelmeyen çok kesin. Ama şimdilik bu kadar.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.