Kadınların okuması gereken 10 kitap

8.19.2013

"Döndüm ben holey!" açılışını asabi bir şekilde yapmak istemezdim ama sinirlendim... Şaşkın Huffington Post, kadın okurların akılsız, bilgisiz, umursamaz olduğunu falan sanıyor herhalde... "Kadınların Okuması Gereken 10 Kitap" başlıklı yazılarına "women's fiction, sadece chick-lit demek değil" havasında bir cümleyle başlamışlar. Hadi ya? Kadınlar da aptaldı zaten, farkında değillerdi! Bütün kadınlar Chardonnay ve ayakkabı hastası, başka bir şey düşünmezler! Aşklı meşkli, fakir kızın prensi kaptığı kitaplardan başka şey okumazlar!

Stereotipler kaçınılmazdır bence ama bu kadar da olmaz ki!

Listeyi paylaşıyorum yine de çünkü gerçekten güzel kitaplar var. Çoğunu okumuşum, Yukarıda resmini paylaştığım da okumak istediklerim arasında. Tamamını buradan inceleyebilirsiniz

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.