Helsinki'de ne yapılır? Kitap alınır!

8.22.2013

Çok yakın bir arkadaşımın düğünü için Helsinki'ye gittiğimizde şehri gezmek için de zamanımız oldu. Öncelikli olarak kitapçılara saldırdım tabii. Yukarıda gördüğünüz Good Fellows isimli çizgi roman dükkanı. 


Zamanında Neil Gaiman burada bir imza günü yapmış. Gitmesem olmazdı tabii! Sandman'in boxsetlerine baktım ama çok (cidden çok!) pahalıydılar. O yüzden sadece serinin ilk kitabını aldım. The Ocean at the End of the Lane'in ABD basımı da vardı bu dükkanda ama o da aşırı pahalıydı. O nedenle onu daha sonra, farklı bir dükkandan aldım.


Diğer durak ise Akateeminen Kirjakauppa'ydı (Academic Bookstore). Burası inanılmaz büyük, her türden çok fazla İngilizce kitabın bulunduğu bir dükkandı. Bu arada Fince kitapların kapaklarını da çok beğendiğimi söylemem lazım.


Bunlar da aldıklarım...


The Ocean at the End of the Lane'in içine de düğünden bir gün önceki, herkesin kaynaşması amacıyla yapılan tramvay turundaki yaka kartımı yapıştırdım. Çok güzel bir anı oldu :)


No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.