The Perks of Being a Wallflower

1.16.2013

İlk kez 'teenage angst'in dibine vurduğum dönemde okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap Stephen Chbosky'nin The Perks of Being a Wallflower'ı. Sonunda filmini de izledim geçtiğimiz hafta sonu...


Senaryonun yazarlığını da kitabın yazarı Stephen Chbosky üstlenmiş. Özellikle bu nedenden dolayı filmi kitabını okuyup sevenlere yönelik yazdığına inanıyorum. Kitabı okumayanların bazı yerlerde kafaları karışabilir ama okuyanlar çok beğenecekler bence. Emma Watson'ı zaten Harry Potter filmlerinden beri pek severim; onun iyi bir iş çıkartması şaşırtmadı beni. Logan Lerman ve özellikle Ezra Miller'ın ise çok ama çok başarılı bir iş çıkarttıklarını düşünüyorum-- bence bu gençleri takiba alalım çünkü gelecekte de çok iyi işlere imza atacaklarını hissediyorum. 

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.