Kitaplardan kule!

8.22.2012

Euphoric'e söz verdiğim gibi tatilden döner dönmez ben de yaptım kitap kulemi. Onun orijinal yazısını buradan okuyabilirsiniz. Uzun lafın kısası, okunmayı bekleyen kitaplardan kule yapıyoruz.

Benim kulede halen okumakta olduğum, Mark Z. Danielewski'nin House of Leaves isimli kitabı en altta. Bu kocaman bir kitap olduğu için ne zaman biter bilmiyorum ama heyecanlıyım sonunda ne olacağı konusunda. 

Onun üstünde hakkındaki eleştirileri okuduktan sonra çok merak edip aldığım The Tiger's Wife var. Mihail Bulgakov'un Üstat ile Margarita isimli kitabı ise kitap kulübümüzün Eylül kitabı. 

A.M. Homes'un In a Country of Mothers isimli kitabını ise uzun süre önce okumaya başlamış olmama rağmen bir türlü bitiremedim. Bu kadını çok seviyorum ama kitap yazın eriyen beynime biraz ağır geldi sanırım.

Murakami'nin Kafka on the Shore isimli kitabı da kitap kulübünün geçen seneki seçimlerinden. Bir türlü okuyamamıştım, bu aralar okumak istiyorum. Onun üstünde her ne kadar pek belli olmasa da Kindle'ım var, onda da şu an Mrs. Dalloway'i okuyorum. 

The Mermaid Chair'ı ise tatilde ikinci el bulup aldım. Sue Monk Kidd'in The Secret Life of Bees isimli kitabını ilk okuduğumda sevmemiş, filmini izleyip de sevince kitabı tekrar okumuştum. Bu kitabını da merak ediyordum ama tabi görene kadar unuttum gitti.

Şimdi siz de kendi kulenizi yapın ve bloglarınızda paylaşın! Linkinizi buraya bildirmeyi de unutmayın.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.