DIY Kindle Case / DIY Kindle Kilifi

1.25.2012

I knit (and sew a whole a lot) a case for my Kindle. The outside is knitted, the leaf patch is felt wool. The inside is fabric sewn over felt wool to give the case some thickness so it's not scratched in my purse where I carry way too many things. I'll make a similar one for my friend Kathy, and I'll share that as well when it's done.
* * *
Kindle'ım için bir kılıf ördüm. Çok fazla da dikiş yapmam gerekti. Dış kısmı örgü, üzerindeki yapraklar keçe. İçi ise kılıfa biraz kalınlık vermek için keçe üzerine dikilmiş kumaş. Haliylen çantamda taşıdığım gerekli gereksiz ıvır zıvırın Kindle'ı çizmesini istemem... Arkadaşım Kathy'ye de onun istediği tarzda, benzer bir kılıf yapacağım. Onu da paylaşacağım bitince.


7 comments:

  1. simay, this is awesome :) i totally want one!

    ReplyDelete
  2. @L.L. Thank you!
    @Craig: I left you a FB message regarding that request ;)

    ReplyDelete
  3. Çok çok hoş olmuş, eline sağlık! İnanır mısın benim hala bir kindle kılıfım yok:( Neredeyse bir sene olacak alalı üstelik! Fiyatlar ziyadesiyle yüksek olduğundan seçimimi iyi yapayım dedim ama bu sefer de kararsızlıktan dolayı deri ajandamın arka gözünü kullanmak zorundan kaldım. Neyse en nihayetinde etsy den alıcam sanırım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim! Ben de 40-50 lira vermek istemedim acikcasi kilif icin. Sonra Etsy'ye bakiyordum, bir kac bisey gorunce "ben de yapamaz miyim ki?" diye giristim ise. Cok guzel kiliflar vardi ama umarim sen de begendigin bir tane bulursun.

      Delete
    2. Şu ciltli kitap kapaklarından yapılanlar çok hoşuma gidiyor ama ne kadar kullanışlı olur bilemiyorum. Aslında nette nasıl yapılacağına dair videolar da izledim ama gözüm kesmiyor, beni aşar ziyadesiyle o_0

      Delete
    3. Benim en buyuk derdim koruyacak bir sey bulmakti. Cantasini ordan oraya savuran bir insanim cunku. Benim yaptigima o acidan cok guvenemiyorum. Yani ciziklere karsi kesin korunuyor ama yere falan duserse yanarim gibime geliyor *knock on wood*

      Delete

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.