Yorum: Umbrella Academy Vol #1

4.09.2014

Gerard Way'e olan aşkım 2002 yılında My Chemical Romance'in I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love albümünü ilk dinleyişime dayanıyor. Grup geçtiğimiz yıl dağılmış olsa da hala en sevdiklerim arasındalar; hatta o kadar ki The Black Parade albümlerinin kitapçığındaki çizimlerden birini kolumda dövme olarak hep yanımda gezdiriyorum. Fangirl'lüğümün derecesini anladınız sanırım...


Gerard'cığım çizgi roman yazmaya başlayalı epey oldu ama ben okumaya anca başlayabildim. Bu, yine kendime "daha önce neden okumadın!" diye sinirlendiğim durumlardan biri oldu. Şu anda anca Vol 0 ve Vol 1'i okudum tabii ama olsun. En baştaki karakter açıklamaları bile yeter!

Mevzu şu ki, alternatif bir dünyada doğmuş alan 43 adet olağanüstü çocuk var. Bunların zamanda yolculuk, başkalarının beynini kontrol edebilme gibi farklı farklı özellikleri var. Hepsi Umbrella Academy (Şemsiye Akademisi) öğrencileri. E tabii bunlar aklınıza gelmeyecek maceralara koşuyorlar!

Daha başka ne diyeyim bilemedim. Gerard'cığım yapmış, olmuş işte. Hem de çok iyi olmuş!

Tatlış

/Fangirling.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.