Zim'in kitap fuarı maceraları...

11.04.2013

Bazılarınıza fenalık basmış İstanbul Kitap Fuarı yazılarından... Nedendir anlamadım ama ben eksik kalır mıyım? Kalmam!

Aslında Cumartesi gitmek istiyordum fuara ama evde radyatörler sayaç takıldı, mecburen apartmanca evde oturduk. Biraz kitap okudum, biraz dizi mizi izledim derken bir yandan da Facebook'a bakarak kıskançlıktan çatladım tabii insanların bir araya geldiğini, kollarındaki kitap torbalarını görünce. Sonra Pazar günü "koş, Zim, koş!" modelinde düştüm yollara. 

Bu sefer hazırlıklı gittim: yanıma boş sırt çantası alarak! Yukarıda gördükleriniz kendimi frenleyerek, "daha ayın 10'u olmadı, aç kalacaksın kızım, yavaş!" diyerek, dikkatle seçip aldıklarım. Fuarın en güzel yanlarından biri de tabii ki diğer blogger'larla vakit geçirmek oldu. Ütopik Kızlar'dan Romancekolik ve Kitab-ı Sevda ile gezdik fuarı. Sonrasında da The Reading Lady ve Pudra Tozu ile sohbet ettik. DEX standında da Kitap Sara'yı ile tanıştık.

Benim fuar maceram böyle, burada bitiyor ne yazık ki. Tüyap'ı baz alınca İstanbul'un öbür ucunda oturduğumdan gidiş-dönüş 5 saat sürüyor ve metrobüsten nefffffffffffffffffffffffffffret ediyorum. Fuardan kitaplarını toplamış olanlara iyi okumalar, daha gidecek olanlara da iyi eğlenceler diliyorum!

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.