Bayram da bitti gitti...

10.21.2013

Resmi buradan arakladım.

Bayram tatili, her tatil gibi göz açıp kapayana kadar bitti, gitti... Bu bayram, iki şehir arası savrulurken sadece uyumak, uyumak ve uyumak istedim ama olmadı tabii. En azından yorgunluğu sevdiklerimi görmenin getirdiği mutlu bir yorgunluk. Ve tabii "kitap bitirdim canım!" diye de sevinmiyor değilim...


Aşık olduğum yazarlardan A.M. Homes'un Los Angeles'ı anlattığı kitabına bayramdan hemen önceki cumartesi, hava alanına giderken başladım. Rötardı, mötardı derken Bodrum'a vardığımda bitmişti kitap. Meğersem National Geographic, zamanında ünlü yazarlarla iletişime geçerek, "hakkında yazdığınız sürece sizi dünyanın neresine isterseniz göndereceğiz" demiş. A.M. Homes'un Los Angeles'ı anlattığı kitabı da National Geographic Directions serisinde yer alanlardan biri. 

Helsinki'ye gittiğimizde kardeşim bu kitabın üstüne atlamış, bulduğuna çok sevinmişti. Onu ziyaret ettiğimde rafında görünce aldım elime. Şıp diye de okundu zaten. Daniel Clowes'un çizgi romanlarını okumadım ama kendisini Ghost World ve Art School Confidential filmlerinden tanıyorum. Şimdilik Wilson'un bunlara benzediğini ancak bir yandan da tamamen farklı olduğunu söyleyebilirim. 

Marquez'in, Marquez olmadan önceki kısa hikayeleri. Çok ama çok sevdim! Önümüzdeki yıl çok fazla Marquez okuyor olacağım. Bunun arkasından lisede okuduğum ve çok sevdiğim Kolera Günlerinde Aşk'a da başladım. Özlemişim Marquez'imi...

Siz tatilde neler okudunuz? "Zamanım yoktu, bıdı bıdı" diye gelmeyin bana he.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.