Muhteşem ve Kudretli Oz!

7.22.2013

Sonunda izleyebildim bu filmi. Bu zamana kadar Oz'dan esinlenip de benim beğenmediğim birşeyle karışlaşmamıştım zaten...


Biraz pişman oldum çıktığı zaman 3D izleyemediğime ama yine de televizyonda da görüntüler mükemmeldi. Oz kitaplarının başlangıcından 20 yıl önce geçiyor hikaye ve Oz'un tüm büyüsünü çok ama çok güzel yakalamışlar. Normalde kendisini çok seviyor olsam da James Franco'nun Oz canlandırması biraz yapmacık geldi bana, onun dışında bayıldım. Porselen kız çok tatlıydı!

Özellikle kitapları okuyanlar filmde kimin kim olduğunu daha iyi anlayacaklar. Okumadıysanız da daha ne bekliyorsunuz?! demek istiyorum. 

Bu arada filmin Wicked isimli Broadway müzikalini de çok andırdığını söylemem lazım. Bir anda Defying Gravity'ye girivereceklerini hissederek izledim. 

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.