Bu, bir kitap değil!

7.10.2013

Kitap olmadığını iddia eden bu kitap, KitaplıkKedisi'nin doğum günü hediyesi bana. Meşhur Wreck This Journal'ın yaratıcısı Keri Smith tarafından hazırlanmış. Geçen gün elime geçince "Yaz da geldi zaten; başlayayım bari" dedim. Neden yazı her şeye bahane ediyorum, bilmiyorum gerçekten ama sıcaklara dayanabilmek için uğraş lazım insana, değil mi?


Kitabın içinde değişik değişik 'ödev'ler var. Bunları yaptıkça belgelemeyi becerebildiklerimi paylaşacağım sizlerle. Bakarsınız, siz de kendi versiyonunu yaparsınız. Sonra "vay anasını ne cool insanlarız" diye tribe gireriz falan... Güzel olmaz mı?
İlk ödev, bir "inconvenience," yani rahatsızlık, zahmet... This Is Not a Book'u sürekli yanınızda taşımanız ve herkesin görebileceği bir yere koyduğunuzdan emin olmanız gerekiyor. Bu, bir hafta boyunca yapılacak. E hafta içi haliyle ofiste olduğum için benimki genelde masamın üzerinde duruyor. Yolda yürürken de okuduğum kitabımla birlikte elimde taşıyorum. Henüz "bu kitap, 'ben kitap değilim' diyor; ne iş?" diye soran çıkmadı. Keşke çıksa diye heyecanla bekliyorum.

Dün, ikinci ödevin bir kısmını da yaptım (diğer kısmı günün olaylarını yazın diyordu da iş günü bayık olduğu için saçma sapan bir şeyler yazdım oraya). Yukarıda gördüğünüz kısımda da bir odaya girdiğiniz zamanları not ediyorsunuz. Kendi çapımda şifre verdim odalara. Çok zor çözülüyor, değil mi? Şimdi bakınca anlıyorum tabii bu işaretleri dikkate alırsak gece mutfakta uyuduğumu söyleyebiliriz. Böyle de kandırırım insanı!

Bakalım karşıma başka neler çıkacak...

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.