Noktalı virgüle aşk hikayesi yazan adam...

4.19.2013

Özellikle köşe yazılarının birbirine benzediği, yazarların birilerini yerden yere vurmaya bayıldığı günümüzde Ben Dolnick'in yazılarını okumak aşırı sıcak bir yaz gününde buz gibi limonata içmekle benzer bir ferahlık.


Son olarak "Stıpid Writer Tricks" başlıklı yazısını okurken dünyada yalnız olmadığımı hissettim. Sadece benim saçma sapan hareketler yapmadığımı farkedip ciddi mutlu oldum. Dolnick, New York Times'da yazmak üzerine, DRAFTS isimli köşeyi yazıyor. Bu yazıma başlığını veren de Semicolons: a love story başlıklı yazısı. İngilizce yayınları takip eden, yazıyı, yazmayı sevenlerin Dolnick'i çok seveceğini düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.