Çantalarını çalarım Michelle.

4.11.2012

Bir kaç ay önce Kate Spade'in kitap şeklindeki çantalalarını paylaşmıştım sizlerle. Bu aralar çok sevdiğim oyunculardan Michelle Williams'ın elinde görüyorum bu çantalardan ve çok kıskanıyorum.

Bakınız aşağıdaki resimde Catcher in the Rye çantası var. N'olur sanki bunu bana hediye etse?

Bu resimde de Arthur Miller'in The Misfits kitabına gönderme olarak yapılmış bir çanta var elinde. Umarım bir gün her keseye uygun kitap çantaları yaparlar da biz de alırız.

8 comments:

  1. çok süpermiş ya.. zaten severdim bu hatunu şimdi daha çok seviyorum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di mi ya :) İlk resimdeki çantayı bana hediye etse daha da severim, hem one hem kızına cici şeyler örerim!

      Delete
  2. ben de sevdim yaa, çok hoş durmuşlar:)

    ReplyDelete

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.