Baba bize hayvanat bahçesi al!

4.30.2012

Çalışanlar bilirler, tatilin bir güncük bile olması çok önemlidir. Hele ki cuma veya pazartesiye gelirse çünkü bu 3 günlük haftasonu demektir. 23 Nisan da böyle oldu, güzel oldu. Normalde 'yarın iş var' kriziyle yatarken film izlemekte zorlanıyordum. Ama 3 günlük haftasonunu bulunca cumadan başlayarak her gece bir film izledim. (Çok uzattım değil mi? Ama tatil candır.)

We Bought a Zoo, elime geçirip de bir türlü izleyemediğim filmlerdendi. Bir kere başlığı bile çekiyor insanı. Sonra yönetmen koltuğunda Cameron Crowe var. Özellikle Almost Famous'da damardan vurmuştu beni. E Matt Damon deseniz, her türlü izlenir. Scarlett abla da öyle...

Sonuçta ortaya şirin mi şirin bir film çıkmış. Özellikle Matt Damon'ın küçük kızı Rose'a ve hayvanat bahçesinde çalışan ekibe ve bakıcılığını yaptıkları hayvancıklara bayıldım. Bir yandan içiniz burkuluyor tabii izlerken ama bir yandan da bayağı gülüyorsunuz. Bu filmi izledikten sonra 'keşke benim de hayvanat bahçem olsa' diyeceğinize kalıbımı basarım. Buyrun trailer'ını da buradan izleyin...

P.S. Filmden bana kalan cümle: 'Their happy is too loud.'


No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.