Mr. Morris Lessmore'un Fantastik Uçan Kitapları!

2.08.2012

Mr. Morris Lessmore'un Fantastik Uçan Kitapları Katrina Kasırgası, Buster Keaton, Oz Büyücüsü ve kitaplara duyulan sevgiden esinlenerek hazırlanmış. (Biraz yemek tarifi veriyormuşum gibi oldu ama 'yeme de yanında yat!' diyeceksiniz sonunda, sabredin!) 'Morris Lessmore' hayatlarını kitaplara adayanların ve bunun karşılığında aynısını veren kitapların hikayesi. Ödüllü ilüstrator William Joyce ve ortak yönetmen Brandon Oldenburg tarafından, minyatürler, bilgisayar animasyonu, 2D animasyon gibi teknikler kullanılarak hazırlanmış.

Bunları biliyor muydum? Hayır. Ama sağolsunlar videonun altına yazmışlar; beni Google'lamak derdinden kurtarmışlar. Ben de sizi kurtarayım dedim. Bu cici bici filmin önce yüklenmesini beklemenizi, daha sonra tam ekran izlemenizi tavsiye ederim.



The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore from Moonbot Studios on Vimeo.

Kitaplar dünyayı cidden renklendiriyor. Peter ve kardeşlerinin Tinkerbell'in ölmemesi için delice el çırptığı gibi biz de bol bol kitap okuyalım ki hep bizimle olsunlar!
Bı kısa filmi benimle paylaştığı için kardeşim Simin Yıldız'ı yanaklarından ısırıyorum.

No comments:

Post a Comment

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Header'ımı sevgili kardeşim Jaffar yaptı.